A felelősségteljes szerencsejátékban való részvételhez elengedhetetlen a kedvező tapasztalatszerzés. Mindig fennáll annak a lehetősége, hogy új problémák és kérdések merülnek fel, amelyek azonnali megoldást igényelnek. A Casumo azon képessége, hogy hozzáértő válaszokat adjon az egyedi fogyasztói kihívásokra, hozzájárult a cég növekvő népszerűségéhez.
Tegyük fel, hogy a fogadóknak fel kell venniük a kapcsolatot a kaszinóval. Ebben az esetben a webhely egy email cím és egy fizikai levelezési címet, valamint a kaszinó fiókjaival való kapcsolatokat a különböző közösségi média platformokon. Sajnos jelenleg nincs olyan telefonos segítség, amelyet a fogadók elérhetnének. Ennek ellenére az ügyfélszolgálati csapat minden tagja barátságos és hajlandó segíteni.
Két lehetőség van a segítségért:
Ezek a csatornák megválaszolhatják és kezelhetik a fogadók bármilyen kérdését, a technológiai összetettségtől az alapvető kérdésekig. A Casumo a hét minden napján, a nap 24 órájában támogatást nyújt.
A Casumo nem nyújt telefonos támogatást, ami szokatlan. Ezt azonban kompenzálja egy hasznos élő csevegési lehetőség. Többnyelvű segítséget is kínál az Ön kényelme érdekében.
A Casumo az egyik legalaposabb GYIK rovattal is rendelkezik, amely minden adminisztratív kérdésére választ ad.
A Casumo weboldalának főoldalához hasonlóan a támogatási megoldások is nélkülözik azt a sokszínűséget, amely egy ilyen hatalmas, globális vállalathoz szükséges. Mindazonáltal joggal feltételezhető, hogy ez segíti a Casumót abban, hogy szigorú korlátozásokat érvényesítsen korlátozott nemzeteiben, és elősegítse a biztonságos és felelősségteljes szerencsejátékokat.
A fő támogatási nyelvek a következők: