A regisztrációs folyamat a ComeOn-nál! viszonylag könnyű. A folyamatot részletesen ismertetjük a webhely felhasználói számára. A főoldalon található egy „Fiók megnyitása” feliratú gomb, és a felhasználónak csak követnie kell a lépéseket. Célszerű gondoskodni arról, hogy a feltételeket figyelmesen elolvassák, és csak a kért információkat kell megadni.
A weboldalon található egyszerű lépések a számlanyitáshoz meglehetősen általánosak az online fogadóirodák számára. Kis mennyiségű személyes adatra van szükség, és előfordulhat, hogy dokumentumokat kell átadni a webhelynek az azonosító igazolásához. Ennek az az oka, hogy a vállalat számára fontos, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a felhasználó pontosan az, akinek mondja magát, és megfelelő életkorú az online fogadások megtételére. Kövesse az alábbi lépéseket a fiók regisztrálásához:
Miután a felhasználó létrehozta fiókját, igazolnia kell kapcsolattartási adatait. Ezt a „Fiók” fül legördülő menüjében teheti meg. A felhasználókat megkérhetik mobiltelefonszámuk vagy e-mail címük igazolására. Ez úgy van, hogy ComeOn! biztos lehet benne, hogy a megfelelő személlyel kommunikál az akciós ajánlatokkal, befizetésekkel és kifizetésekkel kapcsolatban.
Továbbá. Előfordulhat, hogy a személyazonosságot olyan dokumentumok segítségével kell elvégezni, amelyeket a felhasználóknak meg kell adniuk a cím megerősítéséhez. A kérhető dokumentumok tartalmazzák a következők másolatát:
A bejelentkezési folyamat a ComeOn-on! rendkívül könnyű. A fiók létrehozása után a felhasználó megkapja a felhasználónevét és jelszavát, és ez minden, ami szükséges. A bejelentkezési folyamat azt jelenti, hogy a fiók adatai automatikusan betöltődnek, és a felhasználó azonnal hozzáférést kap fiókelőzményeihez.
Számos oka lehet annak, hogy egy fiókot zárolnak. Előfordulhat, hogy a felhasználó túl sokszor próbált meg helytelen jelszóval bejelentkezni, vagy probléma lehet azzal a hellyel, ahonnan játszik. Ebben az esetben segítségre lesz szükség a fiók feloldásához.
Fiók bezárása a ComeOn-nál! viszonylag könnyű. Lehetőség van egyszerűen szünetet tartani a fiókban, vagy teljesen bezárni. A felhasználónak lehetősége van megkérni az ügyfélszolgálatot, hogy zárják be a fiókját, vagy ezt saját maga is megteheti a fiók fülön. Bárki, aki bezárja számláját az online fogadás ellenőrzése érdekében, a következőket fogja tenni: