October 31, 2023
Kim Kardashian SKIMS márkája többéves együttműködést kötött az NBA, a WNBA és az USA Basketball csapatával, így a SKIMS e szervezetek hivatalos fehérnemű-partnerévé vált. A megállapodás magában foglalja a megnövekedett médiamegjelenítést a liga platformjain és a pályán megjelenő virtuális hirdetéseket az országos adások során.
A közelmúltban 4 milliárd dollárra becsült SKIMS férfi kollekcióval bővítette kínálatát. A kollekciót Shai Gilgeous-Alexander NBA All-Star részvételével indították el. A partnerség részeként a SKIMS és az NBA azt tervezi, hogy együttműködnek az olyan jeles eseményeken, mint az NBA All-Star hétvége és a decemberi szezonban megrendezésre kerülő beavató torna.
2019-es indulása óta a SKIMS az alakformáló ruházat kínálatától a nappali ruházatig, beleértve a pizsamát és a melegítőnadrágot is, nőtt. Júliusban a SKIMS lezárta a Wellington Management által vezetett 270 millió dolláros finanszírozási kört.
Összefoglalva, a SKIMS és az NBA, WNBA és az USA Basketball közötti partnerség megszilárdítja a SKIMS vezető fehérneműmárka pozícióját. A megnövekedett médiamegjelenítésnek és a kulcsfontosságú eseményeken való együttműködésnek köszönhetően a SKIMS tovább bővíti hatókörét és befolyását az iparágban.
Matteo "Teo" Bianchi, akit a BettingRanker "Data Dynamo"-jaként emlegetnek, a sportrajongó és a számok zseniális kombinációja. Alapos kutatása biztosítja, hogy a fogadók mindig egy lépéssel előrébb járjanak, így ő a platform sarokköve.