A Mr. Green ügyfelei gyakran érdeklődnek ezekről a témákról a fogadás előtt, közben és után.
K: Miért nem találom az országomat a listán?
Ha megpróbál csatlakozni Mr. Greenhez, és a régiója nem szerepel a listán, valószínűleg nem játszhat ott. A joghatósági korlátozások és a törvényi tilalmak miatt a kaszinó valószínűleg nem fogad játékosokat az Ön országából.
K: Mennyi ideig tart egy felhasználói fiók ellenőrzése?
Mr. Green megköveteli a számlatulajdonosoktól, hogy a számlanyitáskor dokumentumokat nyújtsanak be ellenőrzés céljából. A nap folyamán beérkezett dokumentumokat később ellenőrzik. Ha az Ön által benyújtott papírok nem feleltek meg a követelményeknek, e-mailben értesítjük, és felkérjük, hogy amint lehet, küldje be újra a frissített változatokat.
K: Miért van szükség az ellenőrzési folyamatra?
Ahhoz, hogy a kaszinó fenntartsa szerencsejáték-engedélyét, a törvény szerint minden játékostól személyes adatokat kell gyűjtenie. Mivel a kiskorúak szerencsejátéka törvénytelen, óvintézkedéseket tesznek, hogy a kiskorúakat távol tartsák az oldalról. Emiatt a kaszinó számos azonosítási típust fog kérni, hogy igazolja személyazonosságát.
K: Eltávolítható a regisztrált hitelkártya?
Kattintson a "Befizetés" menüre, majd a "Módosítás" lehetőségre, ha kártyát szeretne eltávolítani a fiókjából. Egy kis toll ikon jelenik meg, ha rákattint a gombra; innen egyszerűen kattintson a törölni kívánt kártyára, és válassza a "Törlés" lehetőséget
K: Mi történne, ha a befizetésem sikertelen lenne, de a pénzt levonták a számlámról?
Nem kell pánikba esni. Ezt tapasztalhatta, mert a pénze előzetesen engedélyezett tartási mintában volt. Ha a befizetés sikeres, az néhány percen belül megjelenik számláján. Ha nem, a fizetési szolgáltató visszapattanó fizetést kap.
Egy ilyen jellegű probléma megküzdése elkerülhetetlen, de biztos lehet benne, hogy a következő 24 órán belül megoldódik. Ha továbbra is problémái vannak, ellenőrizheti a tranzakció befejezését úgy, hogy elküldi az ügyfélszolgálatnak a bankszámlakivonat másolatát.